My Movie Blog

ahogy én látom a filmeket...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Black Swan

2010.12.12. 16:35 MyMovie Timi

Amerikában már játszák (igaz nem mindenhol) Darren Aronofsky új filmjét a Black Swan-t. Nekem már a rendező neve hallatán felkeltette az érdeklődésemet a film, és akkor a trailert még nem is láttam.

 

A történet egy balerináról szól aki végre valahára megkapja a hőn áhított szerepet a Hattyúk tavában. Ám ezek után valahogy semmi se úgy történik ahogy azt szerette volna, megjelenik a színen egy vetélytárs is és a végére főhősünk teljesen kikészül.

Főbb szerepekben a manapság egyre többet foglalkoztatott Natalie Portman, Vincent Cassel és Mila Kunis (aki nekem mindig is Jackie fog maradni).

Én már nagyon várom ezt a filmet. A magyar premier időpontjáról még nem hallottam (lehet nem is lesz).  A trailer alapján én még azt is megkockáztatnám, hogy Oscar gyanus filmről van szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://mymovie.blog.hu/api/trackback/id/tr612511105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása